Csapattag bemutatása

Gallyas Gabriella

személyi edző

Személyi edző

IWI-International Wellness Institute - Funkcionális trainer
NASM-IWI - Korrektív sportrehabilitációs trainer
Oriolus Med - Acu Taping terapeuta
Fitness Akadémia - Testépítő edző
Fitness Akadémia - Táplálkozási tanácsadó
POLAR OwnZone™ edző
MOB kiemelt edzőképzés-R-med Akadémia - Sport Performance Manager
Almássy Mozgásakadémia - Rehabilitációs edző
PhisioVit: Medical Flossing
IWI: Anatomy Trains I
Magyar Labdarúgó Szövetség: Fizioterapeuta licence képzés

Változtass magadon, és változni fog a sorsod is!

Gallyas Gabriella vagyok, 3 gyermek édesanyja. Fiatal koromban versenyszerűen kajakoztam, ez alapozta meg a sport iránti szeretetemet. Eredetileg Vendéglátóipari Főiskolát végeztem, azonban az ikerterhességem alatt felszedett 30 kg annyira frusztrált, hogy nem is volt kérdéses: vissza akarom nyerni a nőiességem.

Edzői felügyelet mellett neki is láttam a munkának. A rendszeres mozgás hatására viszonylag rövid idő alatt sikerült lefogynom, de talán, ami még ennél is fontosabb, hogy teljesen rabul ejtett ez a sokoldalú sport. Így elvégeztem a Fitnesz Akadémia testépítő edzői szakát és még komolyabban vettem az edzéseket. Fáradozásaimat az IFBB Magyar Bajnokságon Fit Forma kategóriában megszerzett ezüstérem koronázta. Mivel az edzés csak egyik része a jó forma elérésének a másik fontos oldala, hogy mit eszünk, elvégeztem a Fitnesz Akadémia táplálkozási tanácsadó tanfolyamát is. Így a második terhességem alatt rám került 32 kilót már saját elképzeléseim alapján „rutinból” adtam le.

Az azóta eltelt idő alatt számos továbbképzésen vettem részt, amelyek átformálták szemléletemet és rávilá-gítottak arra, hogy milyen fontos a prevenció, a különálló izmok edzése helyett az izomláncok edzése. Ezért edzéseimben nagy szerepet kapnak a funkcionális eszközök, a TRX, a BOSU, a mini band, az SMR henger.

A korrektív sportrehabilitációs végzettségemmel, amelyet az amerikai National Academy of Sports Medicine licence alapján végeztem, segíteni tudok vendégeimnek a sérülések megelőzésében, a mozgáslimitációk csökkentésében függetlenül attól, hogy ülő életmódot folytatnak vagy élsportolók.