Fat Burning Cardio

Zsírégetés kicsit másképpen! Azt már bizonyára tudod, hogy a hivatalos elnevezés alapján a zsírégető edzészóna mérsékelt pulzusszámon történik, pontosan a maximális pulzusos 60-70%-án. Azonban egy ilyen edzésen csak az elégetett kalória nagyobb arányban zsírbontásból származik, mint egyéb energia forrásokból, de (és itt a fontos rész) összeségében sokkal kevesebb kalóriát használ fel egy ilyen típusú edzésnél a szervezet.

A Fat Burning Cardio edzést úgy állítottam össze, hogy magasabb pulzustartományban történő edzés legyen, mely még edzés után is fokozott állapotban tartja az oxigén fogyasztásodat. Az intenzitás fokozásával összességében sokkal több kalória ég el és nem csak az edzés időtartalmában, hanem utána is a regenerálódó fázisban. Több kalória, nagyobb zsírégető hatás.

Az óra tipikus gyakorlatai lesznek: szökdelések steppaddal és anélkül, folytonos összekapcsolt nagy izomcsoportokat aktivizáló gyakorlatok, mint járások, kitörések, guggolások, futások, plankek súllyal és anélkül. A zsírégetés mellett az állóképességed is fejlődni fog ezen az órán.

Vágj bele, ha egy lendületes óra részese szeretnél lenni, vagy ha már unod a kardiózást.