Csapattag bemutatása

Kerekes Kinga

személyi edző és spinning oktató

Csoportos óra oktató
Személyi edző

Magyar Testnevelési Egyetem - Tanári szak, atlétika szakképzés
Magyar Testnevelési Egyetem - Aerobic edző
Magyar Testnevelési Egyetem - Aquafitness oktató
Fitness Akadémia - Training-bike oktató
Johnny G STAR 2 - Spinning® instruktor
IWI - International Wellness Institute - Személyi edző
POLAR OwnZone™ edző
R-med Akadémia - TRX® edző
IWI - International Wellness Institute - Sporttáplálkozási tanácsadó
Star Training - Streching és ellazulási technikák
Oriolus-Med - Kinesiotape
Funkcionális táplálkozási ismeretek - Táplálkozás beállítás

Ne elégedj meg azzal ami vagy, törekedj arra, ami lehetnél!

Testnevelő tanárként végeztem a TF-en. Néhány évig gyerekeknek tartottam atlétikaedzéseket, majd a fitnesz területén helyezkedtem el Spinning® oktatóként és személyi edzőként.
Szabadidőmben én is rendszeresen sportolok (futás, edzőtermi edzések, sí, kerékpár, túrázás, wakeboard).

Személyi edzés

Fő profilom:

Általános erőnlétfokozás (kondicionális- és koordinációs képességek fejlesztése)
Felkészítés közép-, hosszú távú futó és kerékpárversenyekre
Egyéb sportágak erőnléti edzése
Pulzuskontrollált edzések
Zsírégetés, testsúlycsökkentés
Alakformálás
A sokoldalú mozgás híve vagyok, és ezt az edzések során is előtérbe helyezem.

Elsősorban az atlétika és a funkcionális tréning edzésmódszereit, eszközeit alkalmazom (erőfejlesztő gyakorlatok, szökdelő iskola, TRX, softball, fitball, gumikötél, medicinlabda…stb.) Az edzések során az izmok és ízületek több síkban, több irányból kerülnek megmozgatásra. Ezek a gyakorlatok sok izomcsoportot mozgatnak meg egyszerre, könnyen követhetőek, de ugyanakkor változatosak és rendkívül hatékonyak.

Fontosnak tartom, hogy az edzés jó hangulatban teljen, a gyakorlatokat ne csak ’’letudjuk’’, hanem végrehajtásuk kihívást, az általuk elért eredmények pedig örömöt jelentsenek.

A célok elérésében nagy szerepet tulajdonítok a táplálkozásnak is, amellyel kapcsolatban szívesen nyújtok segítséget.

Spinning

Óráimon fontosnak tartom:

A megfelelő zenei összeállítást, ahol a zene motivál, erőt ad.
Rugalmasságot, és opciókat a feladatokat illetően, hogy az edzést valóban saját állapota szerint hajthassa végre mindenki.
A folyamatos pulzuskontrollt, instrukciókat a helyes és hatékony végrehajtásra vonatkozóan.
Célok megfogalmazására, azok elérésére, kitartásra valamint önállóságra ösztönzést.
Mindezeken túl pedig, hogy JÓL ÉREZD MAGAD ÉS ÉLVEZD, AMIT CSINÁLSZ!
Rajthoz! Vigyázz! Gyere!