Különböző zsírégető edzések

Különböző zsírégető edzések

Különböző zsírégető edzések


Természetesen minden mozgásforma égeti valamilyen szinten a zsírt, de valószínűleg te is a lehető legkevesebb idő alatt szeretnél a legtöbb súlytól megszabadulni.
A zsírégető edzéssel egy viszonylag alacsony pulzuszónában (max. pulzus 60-70%) mozogva végzünk gyakorlatokat. Ezt az edzés javasolják legtöbbször, ha a fogyás a cél, azonban vannak más hatékonyabb zsírégető edzések is. Fontos kiemelni, ha nagy túlsúllyal rendelkezel, vagy kezdő vagy esetleg újrakezdő, akkor mindenképpen érdemes ezzel az edzéssel kezdened, a kívánt eredmény elérése érdekében, hiszen ezzel nem terheled túl a szívedet és az ízületeidet sem.
Ha már haladó vagy és az állóképességed is szeretnéd fejleszteni, akkor érdemes nagyobb intenzitású edzéseket választanod mint a zsírégető edzés pulzus zónája. Ilyen például egy zsírégető intervall és egy Fat Burning Cardio, vagy egy Spinning óra is, melyek mind megtalálhatóak az Oxygen Wellness Fáy-ban. Ezek a típusú edzések már nem csak a zsírégetésben hatékonyak, hanem az állóképességedet és ezáltal a szív és keringési rendszeredet is nagymértékben fejlesztik.
Az ilyen típusú edzéseken túl a súlyzós edzések (a csoportos órák közül pl. ilyen a Hot Iron) zsírégető hatását sem lehet elvitatni, hiszen a nagy súlyok megmozgatásához szintén energiára van szüksége a szervezetnek és ezt részből zsírbontásból nyeri, de ami itt még dominánsabb, hogy a magas terhelésű edzéseknél az utólagos zsírégetés is az edzés következménye. Az utólagos zsírégetés azt jelenti, hogy a szervezett az edzés után ,, felpörgetett” és kimerült állapotban van, ekkor a szervezet elsődleges célja, hogy visszaállítsa a nyugalmi és egyensúlyban lévő folyamatokat a szervezetben, amihez szintén energiára van szüksége melyet a zsír bontásából nyer.
Érdekesség és szintén fontos tudni, hogy kifejezetten zsírégető zónában történő edzést követően nincs utólagos zsírégető hatás, hiszen ez a pulzus zóna nagyon közel van a alap pulzuszónához és így a visszanyugvás nem igényel energiát és hosszú időt sem.
Azt javasoljuk, ha nem csak a fogyás a cél, hanem ezzel együtt formálódni is szeretnél, hogy feszes gömbölyded izmaid legyenek és ne lapos farizmod, akkor vegyesen végezz súlyzós és állóképességi edzéseket.
Ha elnyerte a tetszésed valamelyik zsírégető edzés, vagy ha szeretnél másfajta csoportos vagy egyéni edzést kipróbálni, látogass el az Oxygen-be, ahol edzés után a kikapcsolódásodról is gondoskodik wellness részlegünk és a fitness bár személyzete.